Zwroty i reklamacje
REKLAMACJA
- Reklamacje należy kierować na adres: Go aHead Grzegorz Harasim, ul. gen. Karola Kniaziewicza 9/27, 50-454 Wrocław, lub na adres email: biuro@krolowagier.pl
- Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu oraz adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- opis wady Towaru oraz datę jej powstania.
- Dowód zakupu lub jego kopię.
- W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia na stronie Sklepu internetowego formularz reklamacyjny.
- Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Towaru na adres Sprzedawcy.
- Sprzedawca obowiązany jest ustosunkować się do złożonej reklamacji w ciągu 14 dni. W przypadku braku odpowiedzi Sprzedawcy w wymienionym w poprzednim zdaniu terminie reklamację uznaje się za uzasadnioną.
- Nieznaczne różnice w wyglądzie wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego – a w szczególności monitora – mogą nie być wystarczającą podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Kupujących będących przedsiębiorcami w rozumieniu art. 43 (1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459) – zostaje całkowicie wyłączona.
- Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze SPRZEDAWCĄ w celu wyjaśnienia sprawy. Podpisany protokół szkody wraz z dokumentacją fotograficzną szkody, należy przesłać do Sklepu pocztą listem poleconym lub przesłać skany na adres e-mail: biuro@krolowagier.pl
Odstąpienie od umowy
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827) konsument, który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w sytuacjach opisanych w art. 38 ww. Ustawy.
- Konsument ma obowiązek zwrócić produkt SPRZEDAWCY niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
- Zwracany w trybie odstąpienia od umowy produkt zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.
- Podstawą do zwrotu towaru jest przedstawienie/ okazanie dowodu zakupu towaru. W przypadku chęci skorzystania przez Kupującego z prawa zwrotu towaru, należy najpierw drogą e-mailową biuro@krolowagier.pl poinformować o tym fakcie Sklep, a następnie odesłać towar wraz z dokumentem zakupu na adres podany w formularzu zwrotu towaru . W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt.
- Kupujący zobowiązuje się dostarczyć droga listową na adres: Go aHead Grzegorz Harasim ul. gen. Karola Kniaziewicza 9/27, 50-454 Wrocław lub mailową na adres biuro@krolowagier.pl formularz o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki Sklep ma zwrócić zapłatę.
- W ciągu pięciu dni roboczych od otrzymania produktu wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz dowodem zakupu, Sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w punkcie 3 niniejszego paragrafu wymagania, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto w terminie 14 dni kalendarzowych.
- Obsługa Sklepu nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem. Zwrot przesyłki należy uzgadniać ze Sklepem.
- Sklep zastrzega sobie prawo pobrania opłaty związanej z obsługą zwrotu towaru w przypadku gdy produkt zwracany wymaga ponownego sprawdzenia, przepakowania, wyczyszczenia, wymiany opakowania czyli wszystkich czynności mających na celu przywrócenia 100% wartości produktu do ponownej sprzedaży.(art. 34 ust. 4 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta)
- Przy wymianie towaru na inny rodzaj towaru, o ile Sklep da taką możliwość, Kupujący pokrywa ewentualne różnice w cenie. Kupujący pokrywa również inne uzasadnione koszty wymiany produktu, które nie leżą po stronie Sklepu.Wymiana produktu na inny rodzaj możliwa jest po uprzednim skontaktowaniu się ze Sklepem.
- Formularz odstąpienia od umowy